Versterking gezocht voor de Deurnese VVD, iets voor jou?

Gemeentes krijgen vanuit de overheid steeds meer taken en de diverse opgaves die we in Deurne hebben en krijgen zijn aanzienlijk. Dat betekent dan ook dat wij als lokale politieke partij steeds meer geconfronteerd worden met grote dossiers die er echt toe doen voor onze inwonersOm onze inwoners en achterban goed te vertegenwoordigen hebben we een stabiele, gevarieerde en grote fractie nodig die deze rol kan vervullen.

Daarom zijn we als Deurnese VVD altijd opzoek naar nieuwe collega’s die onze fractie kunnen versterken.  Het maakt ons niet uit of je jong of oud bent, scholier, student, werknemer, eigen baas of gepensioneerd bent, iedereen is welkom. Hoe actief en hoeveel tijd je ervoor over hebt bepaal je uiteindelijk zelf.

We zijn op zoek naar:

• Fractieleden
  • Commissieleden
  • Mensen voor onze denktank

Wil je meer weten over deze functies kijk dan snel op website via onderstaande link:

Versterking gezocht – De Deurnese VVD (vvd-deurne.nl)

Wil je meer weten of wil je een keer vrijblijvend een vergadering bijwonen stuur dan gerust een e-mail naar info@vvd-deurne.nl of neem contact op met één van onze fractieleden.