Deurnese VVD levert input voor coalitieakkoord
De nieuwe coalitiepartijen in Deurne hebben alle partijen in de gemeenteraad gevraagd om input aan te leveren voor het nieuwe coalitieakkoord. Hoewel de Deurnese VVD na de verkiezingen in de oppositie zit, vinden wij het belangrijk om constructief mee te denken over de toekomst van onze gemeente. Goede ideeën voor Deurne verdienen wat ons betreft









