VVD Deurne lijst 2018

VVD Deurne

Voor iedereen die vooruit wil

Wij zien kansen voor jou! Ben je ondernemer die vooruit wil? Een boer die vooral mogelijkheden in de toekomst ziet? Heb je een uitkering en wil je aan het werk? Zie je hoe het in jouw dorp of wijk beter kan? Dan zijn wij jouw club. Wij willen altijd vooruit. Soms door een duidelijke stip op de horizon te plaatsen, soms door heel simpel een oplossing te bedenken voor een actueel probleem. Gedreven, serieus en enthousiast.

Positief

Klagen en zeuren kunnen we allemaal. Net als aan de zijlijn roepen. Wij houden daar niet zo van. Wij geloven in oplossingen en in de toekomst. Er is vast van alles verkeerd gegaan in het verleden, deal with it. Wij kijken vooruit en zoeken naar wat beter kan. Voor ons is het nooit goed genoeg.

Lokaal en landelijk

Jazeker, VVD Deurne is echt een lokale volkspartij. Wij zijn er voor onze inwoners. Onze mensen zijn actief, zichtbaar en aanwezig. Daarnaast hebben wij de landelijke verbinding. Door ónze contacten met provincie en Tweede Kamer werken wij concreet aan Deurnese doelen, zoals de spoortunnel.

Verantwoordelijk

VVD Deurne is niet zomaar een groep mensen. Wij hebben allemaal een gedeelde overtuiging: het liberalisme. Vrijheid en gelijkwaardigheid zijn daarbij leidend. Verantwoordelijkheid vinden wij extra belangrijk. Bij tegenstand doen wat goed is voor Deurne. Je werk serieus nemen. Betrokken zijn. Actief communiceren. Wij gaan in gesprek met onze inwoners. Wij zijn aanwezig op social media. En zo hoort het.