Tom Oomen begroting 2022

De gemeente Deurne is een gemeente om van te houden

Beste inwoner van de gemeente Deurne,

De gemeente Deurne is een gemeente om van te houden. Jij woont in deze fantastische gemeente vol kansen en mogelijkheden. Dag in, dag uit zetten onze lokale politici zich in om deze plek nog mooier te maken. De gemeente wordt bestuurd door gemeenteraadsleden, wethouders en de burgemeester. Op woensdag 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Dan is het aan jou om te bepalen wie er in de gemeenteraad mag plaatsnemen om jouw geluid te laten horen.

In de afgelopen vier jaar hebben we laten zien dat de VVD het verschil maakt en hebben we als coalitiepartij laten horen hoe wij de toekomst van onze mooie gemeente voor ons zien. We zijn de partij die altijd vooruit wil. Soms door een duidelijke stip op de horizon te plaatsen en soms door heel simpel een oplossing te bedenken voor een actueel probleem. Gedreven, serieus en enthousiast. Altijd vanuit een positieve houding.

We zijn trots op onze wethouder die in tijden waar de krant vol stond over de grote financiële problemen bij gemeenten, onze woonlasten niet liet stijgen. Onze financiën zijn op orde. Dat geldt ook voor de zorg. Onze inwoners waarderen de zorg op alle vlakken met een dikke acht, terwijl meer mensen liefdevolle hulp krijgen. Het meest trots zijn we op het grootste liberale succes; sinds de vorige verkiezingen daalde het aantal uitkeringen flink en gingen er tientallen mensen aan het werk!

Maar niet alleen onze wethouder deed goede zaken. Onze raadsleden streden er met succes voor dat er 1.800 woningen in Deurne bijkomen, dat er een zwembad blijft en dat ieder huis in Deurne een glasvezelaansluiting kan hebben. De spoortunnel wordt eindelijk gebouwd en er worden maatregelen genomen om geluidsoverlast te beperken. Maar we zijn er nog niet!

Het is essentieel dat de Deurnese VVD groeit en aan het stuur blijft. Om onze idealen voor Deurne te verwezenlijken, want we zijn nog niet tevreden. We willen geen woestijnen van zonnepanelen We willen wel volledig gratis parkeren, een fietsenstalling in het centrum en een nieuwe woonwijk. We blijven werken aan een goed begaanbare A67 en een veilige N270. We blijven garant staan voor verstandig omgaan met onze belastingcenten. Wat we willen is een overheid die als bedrijf opereert en inwoners mee laat praten en doen!

Maar belangrijker is dat wij de partij zijn die zorgt dat Deurne niet tot stilstand komt. We horen niet bij de schreeuwers die doen alsof alles slecht is. Wij hebben een duidelijke koers en visie, waardoor we de enige stabiele rechtse partij van Deurne zijn. We zijn een echte lokale partij, met steengoede mensen uit onze dorpen en kernen. We hebben ook onze relaties in Den Haag en Den Bosch. Hierdoor krijgen we een stuk meer voor elkaar. Wij zorgen ervoor dat Deurne echt vooruit gaat!

Ik reken op jouw stem!

Tom Oomen