Centrum Deurne
- 28 februari 2017

VVD Deurne zorgt voor verbetering Deurne Centrum!

Dankzij VVD Deurne komt er € 280.000,- vrij om het centrum van Deurne te verbeteren!!

Na onze motie in oktober 2015 waarin we opriepen tot een pilot m.b.t. gratis parkeren in het centrum is er actie ondernomen!!

Winkeliers, vastgoedeigenaren, centrummanagement en de gemeente hebben samen de schouders gezet onder het plan wat op 24 januari jl. in de commissie is gepresenteerd.

Onderdeel van de maatregelen is gratis parkeren in de ochtend. Wij hadden graag gezien dat het parkeren helemaal gratis was geworden en gaan er dan ook vanuit dat dat in de toekomst nog mogelijk gemaakt wordt. Gelukkig beseffen de winkeliers dat er meer nodig is om ons mooie centrum weer te laten bruisen en nemen zij meer maatregelen.

Als VVD Deurne doet het ons goed dat de plannen vanuit de winkeliers komen en dat niet de gemeente alles moet verzinnen. Wij roepen de wethouder dan ook op om zich constructief op te stellen mochten de plannen wijzigen en ondernemers binnen het toegekende budget andere maatregelen willen of een andere parkeervariant beter vinden.

Afsluitend wensen wij de winkeliers en natuurlijk ook de wethouder veel succes met de verdere uitwerking van de plannen om het centrum van Deurne weer te laten bruisen. Wij constateren een constructieve samenwerking tussen gemeente en onze winkeliers!!

Social wall Facebook VVD Deurne
Op de Social Wall heb je al onze online activiteiten in een oogopslag in beeld!
Lijst VVD Deurne 2018
Onze mensen