Ruud Berkers
- 12 juni 2018

Ruud Berkers nieuwe fractievoorzitter

Ruud Berkers volgt Jeroen van Lierop op als fractievoorzitter van de VVD in de gemeenteraad van Deurne.

Sinds 2010 zitten Ruud Berkers en Jeroen van Lierop beide in de Deurnese gemeenteraad. Jeroen heeft de keuze gemaakt om een nieuwe studie te gaan volgen en kan zijn functie als fractievoorzitter niet meer combineren. Jeroen blijft verbonden aan VVD Deurne als raadslid en voorzitter van de raadscommissie Wonen & Vastgoed.

Ruud Berkers (30) woont in Liessel en was al vicefractievoorzitter. In het dagelijks leven is Ruud werkzaam bij Novidon in Nijmegen als Commercieel Directeur. Daarnaast is hij momenteel ook voorzitter van CPO project Oude School in Liessel.

Ruud Berkers: ''de rol als fractievoorzitter is een mooie uitdaging in deze nieuwe politieke periode. Er staan veel grote thema's op de agenda. Onze ambitie met Deurne blijft hoog. Daarnaast proberen we als partij vernieuwend te blijven en via social media voortdurend in gesprek te blijven met onze achterban. Dat beleid gaan we de komende jaren verder uitbouwen.