Nieuwe website Gemeente Deurne
- 28 juni 2016

Nieuwe website Gemeente Deurne

Jarenlang heeft  VVD Deurne gepleit voor een nieuwe en beter toegankelijke website van onze gemeente. De oude website was volgens ons en vele inwoners niet meer van deze tijd en niet gebruiksvriendelijk. Wij zijn blij dat sinds vandaag gemeente Deurne een nieuwe website heeft.

Op 10 november 2015 heeft de gemeenteraad een motie van VVD Deurne aangenomen om juist de inwoners van Deurne te betrekken bij de nieuwe website van de gemeente Deurne. Deze actie is door de gemeente snel opgepakt en er is een klankbordgroep gevormd van raadsleden, ondernemers en burgers. Namens VVD Deurne zit Martijn Lukassen in de klankbordgroep.

De klankbordgroep heeft goed gefunctioneerd. Ook in het centrum van Deurne zijn voorbijgangers om hun mening en inbreng gevraagd. Het resultaat mag er zijn! Neem gerust een kijkje op www.deurne.nl.

Onze complimenten gaan uit naar de gemeente voor de voortvarende aanpak die geresulteerd heeft in een duidelijke, dynamische website. Zo zien wij het graag, een goede samenwerking tussen burgers, ondernemers en gemeente!!

Heeft u op- of aanmerkingen over de website? Neem gerust contact op met Martijn Lukassen, martijn@vvd-deurne.nl. Hij zal uw opmerking bespreken met de verantwoordelijke ambtenaren.