Deurne kermis
- 27 maart 2019

Muziek op de markt met Deurne kermis

Een aantal jaar geleden vond er tijdens Deurne kermis een zogenaamde "geluidsoorlog" plaats tussen verschillende dj's en bands op de markt. Dit had als gevolg dat het volume alsmaar toenam. De gemeente heeft toen, in 2015, besloten dat om veiligheidsredenen met Deurne kermis buiten geen live muziek meer gemaakt mag worden.

Wij vonden dit toen jammer, en vinden dit nog steeds erg jammer. De kermis, een kenmerkende festiviteit in ons dorp, moeten we koesteren en zeker niet uithollen. Wij vinden het dan ook de hoogste tijd om vooruit te kijken, zodat er net als in andere gemeenten gewoon weer buiten muziek gemaakt kan worden.

Daarom hebben wij de burgemeester opgeroepen om in gesprek te gaan met de horeca ondernemers om afspraken te maken zodat buiten weer live muziek gemaakt mag worden. Dit gesprek heeft de burgemeester toegezegd.

Wij vertrouwen erop dat dit gesprek van beide kanten constructief zal verlopen, zodat Deurne kermis ook búiten weer een feest gaat zijn!

Social wall Facebook VVD Deurne
Op de Social Wall heb je al onze online activiteiten in een oogopslag in beeld!
Lijst VVD Deurne 2018
Onze mensen