Klaas Dijkhoff
- 23 september 2019

Klaas Dijkhoff naar Deurne!

Bekijk hier de foto's van dit evenement!

Klaas Dijkhoff heeft een discussiestuk ‘Liberalisme dat werkt voor mensen’ geschreven. (klik op de gekleurde link voor het document) Dit was de aanzet om met elkaar te bespreken hoe we onze vrijheid het beste kunnen bevorderen, welke middelen het effectiefst zijn om het welzijn van de Nederlanders te bevorderen, welke problemen de meeste aandacht verdienen en voor wie wij opkomen.

Deze discussie legt het fundament voor onze toekomst. Een basis die heel Nederland toont hoe wij naar bepaalde zaken kijken, wat wij willen betekenen voor ons land.

Er waren speciaal georganiseerde bijeenkomsten om mee te praten over onderwerpen zoals de gevolgen van de vrijheid van het onderwijs, directere invloed voor Nederlanders op politieke besluitvorming en illegale migranten weren. Klaas heeft hier veel van opgestoken en gaat ermee aan de slag!

Daarom gaat Klaas op 2 oktober weer graag met ons in gesprek om specifiek over onze toekomst te praten. Hij wil graag weten hoe wij in Regio Zuid over dit document denken, wat hier speelt en wat er in het verkiezingsprogramma hoort.

Vanaf 19:30 staat de koffie klaar bij Zalen van Bussel (Sint Jozefstraat 77, 5753 AS Deurne). Fijn als je even laat weten dat je komt! (klik hier)

Namens het bestuur van de VVD Regio Zuid,
Dries van Bergeijk, secretaris procedurele zaken