Eten met Inwoners Deurne VVD
- 21 januari 2018

Geslaagde editie Eten met Inwoners!

VVD Deurne is online met veel inwoners in gesprek. Dit gaat vaak via email of Facebook. Online gesprekken voeren gaat erg goed, maar er is natuurlijk niets leuker dan echt met elkaar in gesprek gaan. Daarom organiseerde VVD Deurne voor de tweede keer ''Eten met Inwoners''. Een groep van een kleine 20 inwoners waren uitgenodigd via Facebook om met ons in gesprek te gaan. Uiteraard in ons eigen clubhuis.

Onder het genot van een Chinees buffet en een goede borrel, kwamen de eerste politieke vragen en gesprekken goed op gang. Iedere inwoner heeft op zijn eigen manier weer goede of slechte ervaringen met de gemeente. De onderwerpen waren dan ook erg divers. Van ouders die zich zorgen maken over drugsgebruik onder jongeren, tot de grote uitdagingen in de ouderenzorg. Ook de spoortunnel was uiteraard onderdeel van gesprek, als ook de noodzaak om het Knoflookpad naar 70km per uur te verhogen!

Vrijdag 2 maart vindt er weer een editie plaats van ''Eten met Inwoners''. Wil jij daar ook bij zijn? Geef je dan HIER op!

Klik HIER voor de foto's!

Social wall Facebook VVD Deurne
Op de Social Wall heb je al onze online activiteiten in een oogopslag in beeld!
Lijst VVD Deurne 2018
Kandidatenlijst 2018