Doorbraak voor spoortunnel Binderendreef
- 3 oktober 2016

Doorbraak voor spoortunnel Binderendreef

De voor Deurne noodzakelijke spoortunnel op Binderendreef komt nu zeer concreet in beeld! Wethouder Verhees heeft in goede samenwerking met VVD gedeputeerde Christophe van der Maat een voorstel uitgewerkt wat realisatie mogelijk gaat maken. Wanneer het voorstel door de gemeenteraad van Deurne en door de Provinciale Staten wordt goedgekeurd, kan ProRail snel aan de slag!

De investering van in totaal 13,2 miljoen euro, zal voor 60% door de provincie en 40% door de gemeente gedragen worden. Onze Wethouder Marnix Schlosser (Financiën) zal in november tijdens de begrotingsbehandeling vragen aan de gemeenteraad om extra geld ter beschikking te stellen.

Al jaren hebben wij op zowel gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau veel aandacht gevraagd voor de spoortunnel. Dit zullen we ook de komende maanden nog blijven doen! Wij zien met vertrouwen tegemoet dat zowel in Deurne als in Noord-Brabant een meerderheid met de plannen in zal stemmen.

Social wall Facebook VVD Deurne
Op de Social Wall heb je al onze online activiteiten in een oogopslag in beeld!
Lijst VVD Deurne 2018
Onze mensen