Klaas Dijkhoff
- 31 oktober 2018

De liberaal in jezelf ontdekken?

Muziek. Bier. Bitterballen. Stand up Politics met Klaas Dijkhoff. Documentaires. Debat. Mark Rutte. Lekker eten! Het vragenuurtje in een nagebouwde Tweede Kamer. Workshops. De campagne! Stuk voor stuk ingrediënten voor hét festival van het najaar: het VVD-festival in Den Bosch op zaterdag 24 november. Ben jij erbij?

De Deurnese VVD in ieder geval wel! Aangezien dit een leuke manier is om kennis te maken met onze partij, maar vooral gewoon een super leuke dag wordt, nemen wij ook graag mensen mee. We zijn momenteel al met een clubje van fractieleden, VVD’ers, maar ook niet-leden.

Lijkt het jou ook leuk om op vrijblijvende manier de liberaal in jezelf te ontdekken? Leden kunnen zich aanmelden via MijnVVD en overige bezoekers kunnen zich vooraf via de website melden om van de laatste informatie op de hoogte te blijven.

Aanmelden is niet verplicht, maar wel handig om van een plek verzekerd te zijn! Zowel leden als overige bezoekers zijn (gratis) welkom. Laat het ons ook even weten via info@vvd-deurne.nl, zodat we hier met vervoer rekening mee kunnen houden. Tot dan!

Social wall Facebook VVD Deurne
Op de Social Wall heb je al onze online activiteiten in een oogopslag in beeld!
Lijst VVD Deurne 2018
Kandidatenlijst 2018